wyszukiwanie zaawansowane
» » Organizer na karteczki - Business Office

Kontakt

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Hity sklepowe

Stojak na wizytówki z twoim logo ST1

Stojak na wizytówki z twoim logo ST1

12,30 zł

STOJAKI

 
Stojaki reklamowe to bardzo skuteczne narzędzie do promowania twojej firmy. Ich cena jest konkurencyjna w porównaniu z innymi nośnikami reklamy, a prostota ich użytkowania i możliwość przenoszenia, dają szerokie pole zastosowania w różnych miejscach i sytuacjach.
Dzięki możliwości łączenia różnych materiałów, niejednokrotnie uzupełnionych o grawer laserowy czy nadruk UV, stojaki nabierają klasy i elegancji. Doskonale przykuwają uwagę klienta i podkreślą prestiż twojej firmy.

Do twojej dyspozycji oddajemy serię stojaków „PROoffice”, wykonanych z najwyższej jakości plexi. Wśród naszych propozycji  odnajdziesz stojaki na wizytówki, stojaki na ulotki czy też stojaki na foldery, na których możemy umieścić logo twojej firmy lub informację o świadczonych przez nią usługach. 


Stojak na wizytówki z logo podniesie prestiż twojej firmy.
Breloki do kluczy BR1

Breloki do kluczy BR1

8,61 zł7,38 zł

Brelok do kluczy



wykonany z najwyższej jakości materiałów o łącznej grubości 6,2 mm wymiar 5 cm x 3 cm. Na breloku możemy umieścić dowolne logo lub napis. Brelok jest grawerowany dwustronnie. Grawer zawarty jest w cenie produktu. 
Organizer na karteczki - Business Office
PolecamyNasz hit

Organizer na karteczki - Business Office

Dostępność:Dostępny

Czas wysyłki:5 dni

Koszt wysyłki:od 23,37 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier DPD - 23,37 zł
Kurier Pobranie - 28,23 zł

Stan magazynowy:100000 szt.

Stan produktu:Nowy

Cena: 34,44 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • PROSFERA
  • Recenzje produktu (0)

Organizer na karteczki z serii Business Office

to podręczny organizer pozwalający uporządkować wszelkie karteczki, fiszki i zakładki indeksujące. Doskonałe komponuje się w duecie z pojemniczkiem na przybory biurowe. Wykonany z najwyższej jakości materiałów, w klasycznych kolorach bieli i czerni, idealnie wpasuje się w przestrzeń każdego nowoczesnego biura. W przedniej część znajdują się cztery przegródki. Największa o wymiarach 13 cm x 9 cm może pomieścić duże karteczki samoprzylepne, notes lub telefon. Kolejna pod względem wielkości to przegroda o wymiarach 10 cm x 6 cm. Możesz z powodzeniem umieścić w niej dziurkacz biurowy. Dwie najmniejsze mogą pomieścić najdrobniejsze przyrządy biurowe, lub pełnić funkcję pojnika na wizytówki. W tylnej części organizera znajduje się miejsce na twoją korespondencję lub istotne notatki.

Wymiary organizera: długość 30 cm, szerokość 11 cm, wysokość 8 cm.

alt
PROsfera to linia stworzona z myślą o twoim biurze. Odnajdziesz tu oryginalne rozwiązania pozwalające zachowywać ład i porządek w twoim miejscu pracy, oraz gadżety niezbędne do podkreślenia profesjonalizmu i wyjątkowości twojej firmy.
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję

Polecamy produkty

Winietka na stół "Na ludową nutę"

Winietka na stół "Na ludową nutę"

3,60 zł3,32 zł
szt.Do koszyka

Winietka na stół  "Na ludową nutę"

z pięknym wzorem nawiązującym do barwnych łowickich wycinanek. Produkt zaprojektowanych z myślą o ceniących bogactwo kultury ludowej.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Winietka wykonana z najwyższej jakości plexi koloru białego z nadrukiem bezpośrednim UV.

Cena dotyczy jednej winietki na stół o wym. ok. 8 cm x 6 cm z możliwością personalizacji.
Zestawy kreatywny - Ptasie trele

Zestawy kreatywny - Ptasie trele

32,00 zł30,75 zł
szt.Do koszyka
Zestawy kreatywny - Ptasie trele  
Zestawy kreatywny -Ptasie trele to doskonały pomysł jak kreatynie spędzić długie jesienne wieczory. Wystarczą dobre chęci, kilka kolorowych nici, igła i nasz wyjątkowy zestaw, aby stworzyć oryginalne magnesy na lodówkę lub niepowtarzalne breloczki 
Zestaw składa się z 10 filcowych szablonów, 15 guziczków , 5 magnesów i 5 metalowych łańcuszków. 
Przybornik na długopisy – Business Office

Przybornik na długopisy – Business Office

43,05 zł
szt.Do koszyka

Przybornik na długopisy z serii Business Office

zaprojektowany z myślą o praktycznych minimalistach i małych  przestrzeniach, pozwoli ci bowiem na niewielkiej powierzchni uporządkować wszystkie najpotrzebniejsze przyrządy do pracy. Przybornik posiada pojemnik na długopisy oraz trzy przegródki, w których możesz umieścić drobne narzędzia biurowe
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl